fredag 9 maj 2008

Fredag!

22 grader varmt och strålande sol visar upp Uppsala från sin bästa sida - Åkanten! Folk blir som galna och hela stan sitter utomhus, fullt på alla serveringar och längs ån. Det är NU man ska njuta! Jag och David tog en smoothie-dejt efter jobbet och satt nere vid ån och tog igen oss lite. Skönt. Nu är jag hemma för en middag bestående av mackor och yoghurt, får inte i mig varm mat nu när det är så varmt och jag hade ingen mumsig greksallad hemma tyvärr. Ska ta en promenad med Billy & Lotta strax, sen blir det nog Lottas soffa eller min egen säng och en bra bok. Mitt mål den här helgen är att bli frisk, träna en gång och må lite bättre överlag. Skippar Sthlm som egentligen var på agendan, igen, och tror det är smart. Tror för övrigt att det kan vara min pollenallergi som gör att halsen aldrig mår bra så jag får väl börja knapra de där tabletterna nu och se om det hjälper.

Inga kommentarer: