måndag 12 maj 2008

Ny vecka

Solen lyser även denna morgon och nu är äntligen den jobbigaste veckan på länge över. Den slutade bra med en härlig helg då jag och Lotta mest slappat på hennes altan, jag undrar hur många timmar vi sammanlagt suttit där och pratat och solat...? Jag har haft många jobbiga tankar och känslor inom mig och dom måste ju ut på något sätt vilket inte är vare sig lätt eller speciellt roligt. Jag önskar ju att jag var tankeläsare och slapp fundera så mycket och få för mig saker och ting som kanske inte alltid stämmer. Det är så mycket jag går och funderar på och som är svårt att släppa. Men många förstår mig och man vet ju att tid läker alla sår så det är väl bara att få dagarna att gå... Men det är jobbigt att inte kunna vara den man vill vara och att ha ork att ta tag i saker och finnas där för dom jag vill finnas där för. Jag är van att vara den som piggar upp, lyssnar och stöttar - inte den som behöver allt det. Sen är jag så besviken bara, på att jag ska behöva ha det såhär, det var inte det här jag åkte hem till från LA.. så jag saknar mitt liv där så oerhört. Om jag bara kunde vrida tillbaka tiden ett år..? Och om jag bara slapp se vissa saker som gör så ont...:-( Nu ska jag klä på mig och cykla till jobbet, har sex dagars jobb framför mig innan ledigt så nu vill jag vara pigg och kry för att orka!

1 kommentar:

Anonym sa...

CHRIS...det suuuger merkligen att du inte får vara här hos oss istället =( men men sånt är livet. Efter regn kommer solsken! Och när jag kommer hem i sommar ska jag försöka pigga upp dig ordentligt. Tror att vi kommer att ha en fiiin sommar i Sverige =) pussar och kramar tänker på dig