tisdag 27 maj 2008

Och varför har jag aldrig varit på stand up förrut?

HAHAHA!
Ett skratt förlänger livet och många skratt får en att bli GLAD, i allafall för stunden och det är skönt och kul att skratta!

Måns Möller och Zoran Ismail (dom två nederst) uppträdde på Kalmars ikväll och jag skrattade hysteriskt. De skämtade om allt från dvärgar till Uppsala studenter och det var ett helt perfekt tisdags-nöje!
Sånt här ska man gå på oftare, i allafall under perioder då man inte känner sig så glad. Snacka om lyckopiller!
Jag mötte upp Lukas och hans vän Lina och träffade även Saman där i vimlet. Det var fullsatt och bra publik i en het lite källarlokal. Imponerande planerat av arrangörerna som säkert jobbat stenhårt för att få dit bra komiker - och lyckats! Ser redan fram emot premiären i höst...=)

Nu ska jag sova bums för imorgon är det jobb och en massa småsaker jag måste hinna med!
Sen är det torsdag och då blir det galej igen - jag längtar också Zelly, Emma, Rebe & Fia! =)

Inga kommentarer: