lördag 10 maj 2008

På språng..


Är bara hemma och vänder och byter om. Men det blir till att stoppa ner tröjan i väskan för det behövs verkligen inga varmare kläder här inte. 25 grader och strålande sol ute!
Jag och Johanna låg och myste i stadsparken tillsammans med resten av stan och årets första jordgubbar. Så skönt.
Sen störde vi oss lite på ett par som spelade lite volleboll men mest kramades och det syndes att de ägnat lika många timmar var på gymmet och i solariet senaste tiden. Tjejen hade bikini a´la Brazil och killen hade större bröst än alla tjejer i parken. Spännisar, komma här och visa upp sig va... :-)

Nu ska jag till Lotta där det blir grillning på hennes härliga altan som jag är SÅ avis på att hon har. Men då är det ju tur att hon låter mig vara där så mycket jag vill. Igår satt vi där och pratade, drack ett glas rött och åt melon rullad i kokos. En ny dessert jag inte visste om, rekommenderas verkligen. Sommarfräsch =)
Innan dess hade vi tagit en lång och skön promenad, Lotta visar mig nya platser i Uppsala jag aldrig varit på...igår gick vi upp till nåt stort monument som syns över hela stan.

Jag köpte den här söta grodan idag på Åhléns, den ska stå på Lottas altan och locka fram många varma sommarnätter och sen har ju lilla Billy en liten kompis i honom också!

Hoppas ni alla har en lika skön lördag som jag, det blev till och med lite träning imorse för min del - så välbehövligt men snacka om att jag kände mig klen. Fy. Nu måste jag ta fasta på ruset av endorfinerna vid träning, då tror jag att jag kommer må bättre framöver. Hoppas det!!!!

Inga kommentarer: