måndag 12 maj 2008

Sommarbilder!

Här var jag på väg hem i lördags efter picknick i stadsparken med Johanna! Det var riktig L.A.-värme och jag NJÖT!

På lördagskvällen satt jag, Erik och Lotta ute från klockan 19 till 01 på natten och det var inte ens kallt. Vi pratade, åt och drack rödvin =)

Billy vaktar maten och tog sig även en smakbit av köttet... Nere till vänster syns grodan som Lotta fick av mig, den passar ju perfekt här!

- Titta så söt jag är!!! Och här på altanen har jag det underbart skönt med matte och Chris.

Detta är en present till Lotta från hennes farmor... Jag undrar fortfarande varför hon inte har den framme? ;-) Vi skrattade ganska mycket när hon drog fram den men vem vet...en dag kanske den blir mycket värd?!

Och här var det söndag och vi sitter på samma ställe. Här kom Susanne och Mary på besök så jag och Lotta sprang iväg på Cupido för att handla sallad medans de passade Billy...

I love summer!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag vill se showen med Hollywoodtema, helt otroliuga artister så kan ju inte bli bättre äb BÄST =) synd att det inte är premiär förrän i september =( PUSSPUSS önskar dig en toppendag nu måste jag sova, har suttit uppe med frida å katta snackat i timmar, nu sova =)