onsdag 21 maj 2008

Nytvättade jeans...

..är lite stelt! =) Men ack så snyggt! Har ont i mitt knä nu vilket inte är kul alls, ont ont. Det pendlar mellan foten och knät, hur klen är jag egentligen? Det kan bero på dåliga skor men jag varierar ju mellan tre par så det borde inte kunna bli så illa trots att alla tre är gamla och kanske inte tiptop. Ska springa Vårruset på torsdag och det vore ju trevligt om man kan få slippa ha ont så man inte ser ut som en kärring efter vägen =) Nån som har tips på bra övningar för att stärka knät? hit me! Näe nu ska jag göra mig klar och cykla till jobbet! Lycka till på tentan, My =) you can do it!!

1 kommentar:

Josie1 sa...

En dag i taget gummish. Jag förstår att du har det jobbigt och att du verkligen då och då mår skit. Men jag vet och du vet att du klarar av det och kan gå vidare. DU är inte värd att må skit, sådeså.

puss