torsdag 8 maj 2008

Sponsor OS

Då har man varit med om ett OS då =)
Nordea var tillsammans med 7st andra företag, som sponsrar OS i sommar, på Stadion i Sthlm ikväll och tävlade i olika grenar. Alla anställda som ville fick vara men det var mest Sthlms-folk såklart och det var trevligt att träffa lite nya kollegor och göra nåt annat än jobba!
Seriöst var det också med fanbärare, riktiga OS-deltagare som coacher, Olympisk Eld, inmarsch samt prisutdelning (tyvärr fick jag inget pris då...men nästa år!!)


Tre laddade deltagare laddar med mat och solning =)

Jag sköt straffar tillsammans med tre andra. Jag och den andra tjejen var hyfsade men killarna avslutade uselt vilket gjorde att vi åkte ur.... trist!

Ingång på Stadion med flaggor och sång! Vi hade till och med fem cheerleaders som ledde oss och körde ramsor och konster, haha - USA feeling - check! =)

Marathon löpare i sommarsolen...

Daniel och Jocke från min avdelning var helt slut efter allt tävlande :-)

Snygga tävlingströjor fick vi ju självklart!

Jag lovade jordens största Djurgårdare Lukas att jag skulle kyssa den heliga marken från honom och ta en bild - here it is =)

En lyckad kväll även om jag inte vann...Ett väldigt välordnat jippo och jag tycker det är konstigt att inte fler ville vara med från mitt jobb. En ledig dag i Stockholm med helt underbart väder och sen en rolig tillställning med uppiggande folk! Precis vad jag behövde i allafall...

Inga kommentarer: