tisdag 13 maj 2008

En tur till London kanske?

Life doesn't always turn out to be your fantasy....

...And that is why you need friendships that are real
- to get you through it all!

Så sant, så sant.
Igår kväll hade nya Sex and the City-filmen premiär i London. Varför inte i NYC kan man ju undra? Då hade jag nästan åkt dit, men till regniga London vill jag icke!
I Sverige får vi vänta en evighet (27 juni) innan den kommer på bio, men den som väntar på något gott...och det tror jag vi gör!

Här kan du kolla på en trailer och jag vet inte om jag hoppas på att Carrie gifter sig med Mr.Big eller inte. Min favorit är ju Adian, men han försvann ju från serien för ett bra tag sen...please come back :-)

Om jag och mina brudar ser såhär snygga ut om 20 år kan man ju inte annat än vara lycklig? ;-)
(För den här serien visar ju verkligen att bara man är snygg så är man lycklig...tsssss)
...Bara man har snygga skor så är man i allafall liiiite lycklig, det vet jag nog!
Och bara jag får ha kvar mina söta, älskade vänner så blir jag nog lycklig i framtiden. You rock!

Inga kommentarer: