onsdag 14 maj 2008

Spinning och hockey

Är helt slut efter en dag fylld av jobb, sen spinning med jobbet, sen hem till Freddie för 2 perioder hockey och lite snack och sen en 3e period hos Andreas med sjukt god äppelpaj självklart ihopslängd av Mr husfru himself =) Jonas och Jocke dök även upp så vi satt alla fyra nedsjunkna i Andreas soffa och såg Sverige vinna kvarten. Kul! Nu blir det intressant att se hur grabbarna på jobbet löser det här med att semin sänds kl.22 på fredag kväll då vi har enhetsfest.... Nu måste jag hoppa i säng, imorrn väntar mera jobb, sjukt långt pass imorrn, och sen dans med Jossan och Elin på kvällen. Och My om hon lyckas hinna till Kåren....=) Nighty.... PS. Idag fyller min älskade söta kusin Malin år, jag hoppas hon hade världens bästa födelsedag! Snart ska jag upp till Sundsvall och hälsa på alla som jag inte sett på snart ett år. Längtar!

Inga kommentarer: