söndag 18 november 2007

70 dollar rikare än igår


En aning illa kanske att vi numera känner julkänsla genom att gå in på Starbucks och köpa en kaffe. Men så är det =)

Jag och Frida sitter i soffan och dricker det senaste från STARBUCKS julmeny...PEPPERMINT MOCHA för mig och PEPPERMINT WHITE CHOCOLATE MOCHA för Frida och de smakar ljuvligt!

Vi jobbade bara 5 timmar ikväll och det var inga judar denna gången. Vi jobbade i ett Civic Center i Thousand Oaks som ligger ca en timma nordöst om oss. Gino, Kalle, jag och Frida fick servera och plocka undan efter bland andra borgmästaren och en och annan kändis... nån som vet vem Frankie Avalon eller Frankie Valli (är med i Gudfadern bl.a) är så var dom där. Okej, jag hade kanske hoppats på Brad eller liknande, men dom kommer säkert senare...=)
Jane Seymore (Dr Quinn ni vet) skulle ha varit där för hon var en av huvudpersonerna men fick tydligen förhinder...=)

Vi hade i allafall riktigt snygga kläder på oss eftersom det var 50-tals tema och när det är tema här kör dom verkligen tema rakt igenom med allt ifrån pynt och mat till klädsel och musik. Jag och Frida började kvällen med att gå runt och bjuda på milkshakes och en tjej var utklädd till Marilyn Monroe.

Halvtaskig bild men såhär snygga var vi i svart kjol med brodyr på, tubsockor, vita blusar och prickiga scarfs!


Vi skippade 3D-bio med killarna nu och ska istället sova snart. Imorgon ska jag kanske träffa söta Malle och Antoine som är här över helgen, de bor vanligtvis på Tahiti så det vore KUL!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååå värsta cooola Chris...Thousand Oaks...där var jag på språkresa när jag va i USA när jag var 15 hihi!puss puss å ha en trevlig söndag

Anonym sa...

ey...ändra shorty i min adress till "ie" på slutet istället.
hörs1 kram