fredag 16 november 2007

Så var det helg igen

Veckorna går fort fram, kan inte förstå att det är december snart. Och innan dess ska man hinna med en del. Imorgon kommer Peter hit igen, vi ska kanske ha lite middag här hemma men jag tror inte jag följer med ut, måste spara in på pengar och sömn. På lördag ska vi jobba igen allihopa - på nån privat fest där det är nåt tema för vi ska ha kjolar, bowlingskjortor och vita sockor - låter kul! Ska göra klart min Business Plan i helgen, den tar tid. Kul att spotta ut lite idéer dock, jag och Eddie pratade i helgen om hur kul det skulle vara att öppna ett eget gym på riktigt. Jag får se hur min plan blir, kanske berättar lite mer om den här sen... Jag har inte tränat ett piss på senaste, vet inte varför men jag har lessnat på gymmet. Ska ta en morgonpromenad imorrn och idag cyklade jag och Frida ner till stranden. Det var så himla skönt, vi trampade ner dit, la os på våra handdukar och sov en stund och sen trampade vi hem. Bara sådär, det tog inte ens 2h! Jag ligger i min säng nu och tycker väldigt mycket om min lilla dator som alltid är med mig tills jag somnar =) Fast jag skulle ju hellre ha min Eddie här hos mig, fast jag är inte så säker på att Katta skulle vilja det ;-) Den galningen då, Katta alltså, hon är värre än mig när det gäller "jag vill göra det och det och det"....hon är SUPER rastlös och har bestämt sig för att åka till Australien i jul och 5 veckor framåt. "Jag vill liksom åka utomlands" Katta du BOR utomlands, för söker jag och Frida säga. Men det räcker inte, haha. Och jag känner igen mig så jag ska väl inte säga något. Men när hon börjar prata om Jamaica och Sydafrika sätter jag ändå stopp. :-) Julen ja....den har jag inte så mycket känsla av ännu. Såg dock att dom satt upp ett ställe för julgransförsäljning runt hörnet där vi bor. Solen steker väl dom fina lagom till jul =) Jag och Eddie ska fira jul tillsammans, men vi vet inte var. Han ska flytta hem efter jul så han är klar den 14 december och sen beror det på om han ska med på träningsläger i Arizona den 26 december eller inte. Jag ska dock försöka behålla honom här i L.A. så länge det bara går efter nyår...så jag hoppas att det dröjer innan han hittar en biljett hem, annars kanske jag snor hans pass eller nåt! Ok, ögonlocken sviker mig nu. Njut av er fredag!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag antar att man typ vet ditt beslut nu om eddie ska flytta hem =( I´m happy for you isåf, men sad for me =(, det börjar bli en massa saker som talar för att det inte skulle vara såååå hemskt om vi inte kom in på skolan =)..ooops , så får man inte säga.puss

Josefin sa...

Sara nu ska du inte anta något i förväg!

My sa...

Men hallå, då skulle hon väll inte skriva att hon ska få honom att stanna kvar så länge som möjligt efter nyår??

Jag tror hon stannar...eller??

Anonym sa...

Jo...för om hon får honom å stanna länge efter nyår så kanske dom fortfarande är i LA när vi kommer så hinner vi leka ett tag iaf...det känns som att hon kommer lämna oss???eller....men man vet aldrig med chris hihi

Anonym sa...

vad jag vet så har hon tänkt stanna tills slutet av februari, hon vill ju så gärna leka med er :) ...ska försöka stanna så länge jag kan så hon slipper sakna mig så mycket :P

Anonym sa...

Jaaa...Eddie det kanske e dig man ska tjata på istället för chris hihi, hon gillar inte pressen vi sätter på henne hihi (jag förstår henne=)) Eddie STANNA hela terminen så vi får ha chris hos oss LÄNGEEE=)

Anonym sa...

jag kan stanna hur länge ni vill! här är mitt konto nummer: 8420-2 944 22..... :P hehe

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHA...