söndag 25 november 2007

Fixat!

Har varit i kyrkan nyss dar alla bad att Gud ska se till att jag kommer hem tryggt och sakert till L.A. och att flyget inte stortar. Bra, da kan jag kanna mig lugn nar Gud fixar sa jag far en smidig flyning, tack tack inge turbulens heller tack! Mina sota bjornar dar hemma, nu kommer jag hem till er! (eller om nagra timmar...zzzzz....) Kanns som jag har varit pa mat-kollo typ ;-) GRATTIS PA FODELSEDAGN, MY!!!!! Hoppas ni hade tokroligt ute igar och att ni ater massa tarta idag! saknar er!!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Okej..nu väntar vi på hemlisavslöjande CHRIS =) IDAG var dagen vi här borta i obetydelsefulla sverige OXÅ skulle få veta!!!Kom igen....

My sa...

Tack så mycket, å tack för kortet, världens sötaste, kände igen mig där, haha. Jag och Sara har ätit chokladtårta hele helgen. Å nästa helg är det party, då blir det nog en "chocolate chip-tårta =) Du är varmt välkommen.
Puss å Kram

Anonym sa...

Chris, va är det för fasoner, de står Sunday, vad betyder det?

nä jag tror banne mig att jag inte vill veta längre ;)

Hoppas resan gick bra! KRAAAM

Anonym sa...

ironisera inte chris! du vet hur det gick för Evan ;) 614