söndag 4 november 2007

Dessa persiska judar...

....dom är ju SVINRIKA!!!!!
Jag och Gino jobbade ikväll igen. Det var ett house party i Beverly Hills. Tror ni det var ett litet hus eller? Det var det SJUKASTE jag sett! Det var inga rum utan SALAR, det var inte ett rum utan en MASSA RUM, det såg ut som ett museum ungefär (inte min stil direkt) och poolen var inte att leka med kan jag lova. Och dessa fruktfat...och tårtor...helt otroligt!
Vi höll dock mest till i garaget där vi gjorde i ordning sushi m.m. Där stod den här bilen...en Mazeratti för 2 (!!!!) miljoner. Brevid den stod en Bentley för lika mycket, frugans bil, så deras två bilar skulle ju kunna betala för ett slott till mig!
Varför har inte jag en sån här bil?? Titta så bra vi matchar!


...vadå stel serverings-personal?! Gino ser ut som han ska gifta sig och jag ser mer ut som.......en man i smoking!?!

Inne i huset hängde denna lista...med telefonnummer till privat chauffören, pool pojken, städerskor m.fl. Precis som hemma alltså!

Vi åkte till templet där vi jobbade förra helgen när vi var klara i Beverly Hills och då gjorde Gino "en Gino"...snygg parkering va?!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAH...va söööta ni e...vad roliga saker ni e med om, jobba på lyxfester, låter ju inte ens som jobb utan bara en drömvärld! pusspuss snart kommer vi..å DU STANNAR DÄR DU ÄR =)