torsdag 29 november 2007

Här har ni den!

Sara's ("Tomteblossets") blogg: http://tomteblosset.blogspot.com Sara som snart sätter sig på planet över den stora pölen och kommer HIT! Hon och Josse ska bo med mig (och resten av "familjen" här borta) en stund och jag tycker det ska bli så himla roligt. Det är konstigt, jag har inte känt Sara så länge om man jämför med de andra favvosarna som hängt med ett tag....men Sara, hon hamnade aldrig i något "hålla på och lära känna"-stadie. Helt plötsligt bara kände jag henne =) Hon och Madde var och hälsade på här sommaren 2006 och då badade vi i vågorna i Malibu och det kommer vi minsann prata om tills vi är 100år för det var hysteriskt roligt! Sen fick vi den där magiska kvällen på ELEMENT i Hollywood då vi dansade hela kvällen och sen tog kort på Walk of Fame! Den solbrännan kan man ju drömma om igen! =) I allafall, LÄS Saras blogg nu för vi har tjatat så mycket på att hon ska börja blogga och det är KUL att hon lyssnar på sina vänner! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA...sååå sant så, helt plötsligt kände vi bara varann..hade setts ett par gånger och helt plötsligt var vi i LA ihop =) konstigt att det kan bli så! Och Malibu är som du säger ett oförglömligt minne. Och ang bloggen: KLART JAG LYSSNAR PÅ MINA VÄNNER NÄR DOM HOTAR MIG hahaha..pusspuss på dig!

Anonym sa...

Men hallååå...tror du inte vi kan få den brännan igen???JAG SKA HA DEN senast i april..tror du det är möjligt???