fredag 2 november 2007

Halloween 2007

Bor man i USA finns det inget val - Halloween SKA firas!
Eftersom vi hade skola dagen hade vi ingen brakfest utan jag och Katta åkte in till Hollywood för att delta i världens största parad - The West Hollywood Parade
Vi tog INTE i när det gäller utklädnad om man jämför med andra...jag har aldrig sett sådan kreativitet. Bäst för dagen var en kille som var Facebook, tre killar som var kaniner och sedan alla dessa transor....

Jag funderade på att gå som Pamela först...vad säger ni? =)

...Men jag valde att vara mörk ikväll så det blev "Betty Boop-goes-Barbie-with-a-touch-of-Peggy (från "Married with children")"

Jag, en Flashdance.brud, en racing-brud och Army Girl...

Jag och Isabelle

Vi fick skjuts in av Kevin Federline ;-)

Bystiga transor..

Santa Monica Blvd var avstängd och flera hundra tusen människor gick omkring där

It's Chrissy, Bitch ;-) Likt va??


Detta är två MÄN

Detta är fyra ÄLDRE män

Katta, snygging!!!

Vi avslutade kvällen på Rainbow, rockklubben på Sunset, och där det blev pizza m.m.

Inga kommentarer: