måndag 19 november 2007

Here we go mamma och alla andra

Jag kommer att läsa vinterterminen här och sen stannar jag en stund för att hinna umgås, dansa, bo och leka med mina älskade favvosar som kommer hit. Plus att jag hinner få de andra favvosarna som redan är här att bli tillräckligt less på mig ;-) Ni får inte vara arga eller ledsna för att jag inte stannar såååå länge, jag har verkligen verkligen verkligen, som ni ALLA vet, tagit det svåraste beslutet nånsin i mitt liv. Jag kan fortfarande inte riktigt se mig själv åka härifrån och då undrar ju alla hur jag kan? Ja, hur kan jag? MYCKET svårare beslut att ta än det var att bestämma sig för att flytta hit. SUCK! Men, jag flyttar alltså "hem" till Sverige i slutet av februari/början av mars. Oh, guuuuuuud så underbart det känns.................................................................. Hm. Men en annan sak är desto mer underbar men det berättar jag om senare......

4 kommentarer:

Anonym sa...

Chris! Oavsett vilket beslut man tagit, så är det iaf skönt att ha tagit det! Och tack för dina comments på min blogg, dom stärker... Bara så du vet:)

Och så blev man lagom nyfiken på vad du menar på slutet... ;)

Anonym sa...

Jag gråter floder ska du veta =( men är glad för att du stannar ett tag iaf för att leka med oss =) jag förstår ditt beslut till fullo ska du veta, inser att det måste ha varit ett mycket svårt sådant! Njut nu extra av dina resterande månader =) Hörru, när blir det sverige-somamrvarmt därborta? PUSS PUSS min vän..ses snart I HOPE

Josefin sa...

Satans så tråkigt, men jag å Sara får väl skylla oss själva som är så trögfattade att det är till dig man ska åka... i tiiid. Jag är otroigt glad att du stannar ett tag iallafall, det är mera tid än vad vi brukar ha tillsammans, oftast blir det en helg här och där men nu har vi en månad tillsammans. Nu hoppas jag verkligen att jag å sara får packa väskan snart å åka, för ja saknar diiig. Massa kramar

Josefin sa...

Vad är mer underbart, vad vad???

SKÖNT att du tagit ett beslut vännen, det är inte lätt ibland! Bra jobbat, stor stjärna till dig! :) Och du är SÅ välkommen hem till oss! Snö är ganska mysigt det med...Vi måste ju börja fila på våra gymplaner också, på riktigt! Shit vilken dröm det skulle vara... =)

Kramar, hälsa solen!