fredag 9 november 2007

Vancouver

Hej på er, nu sitter jag vid Eddies skrivbord i hans lilla rum här på campus. Han bor med tre andra killar i ett s k Townhouse. Det är mysigt och jag kan tänka mig att dom har det roligt här. Just nu är killarna på träning och jag har precis diskat lite, duktig som man är =) Ikväll har de match så då ska jag kolla på den, såg en träning igår också - kul! Igår var jag med till skolan och den ligger verkligen runt hörnet så man behöver inte åka någon äcklig buss för att ta sig dit. Skolan är större än SMC men inte så mycket snyggare faktiskt. Av någon konstig anledning envisas de med att inreda med betong här vilket känns lite stelt. Igår kväll såg vi Ocean's 13 och låg och pratade i flera timmar, Eddie funderar ju också på hur han ska göra efter jul. han verkar dock ha bestämt sig så nu är det bara lilla jag kvar :-) Idag sov vi ut länge, kan inte komma ihåg senast jag sov så gott! Sen gick Eddie upp och gjorde smoothies och bagels till frukost, mumsigt och lyxigt! Vädret är ju grått och trist här jämfört med Kalifornien, men jag ska ändå försöka ta mig ut på en liten promenad senare. Det ligger väldigt höga berg runt omkring vilket ser läckert ut och jag blir genast sugen på att åka snowboard. Hoppas ni alla har/får en bra helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

MEN HALLLÅÅÅÅ...så där kan du ju inte bara skriva, du måste ju berätta vad eddie har bestämt sig för så vi är beredda på ditt beslut ;)puss å ha det bäst