lördag 17 november 2007

Min fredagkväll!

Började med att Jack kammade Kattas hår ;-)

Sen hamnade jag framför TVn där det var "Titanic"...

...så då var jag tvungen att tröstäta och vad passar då bättre än lite Vanilla Bean Cheesecake?!

Nu är klockan snart 23, dags för en 24 åring att sova då eller hur...?!
Imorgon ska jag ta mig upp och träna, sen blir det plugg och sen ska vi jobba hela eftermiddagen/kvällen nånstans långt åt hellskotta... Ni vet att i den här stan kan man åka 3-4 timmar åt vilket håll som helst och fortfarande vara i Los Angeles. Fascinerande.
Eller bara fruktansvärt irriterande för en som hatar trafik.
Se där, jag kan hitta positiva saker om vår lilla avlånga Moder Svea, ha! =)


1 kommentar:

Anonym sa...

JAHAPPP...är det dags NUUU att börja hitta positiva saker om detta land...bara för att duuuu har tänkt att åka hem =( tyyypiskt, grrrrr...här är det iaf kallt, vilket är okej när det finns snö men nu har snön smällt bort så det är inte kul längre =( PUSSS