fredag 16 november 2007

Krutkärringen förgyllde dagens dusch!

Jag har blivit lite mobbad av min mamma, syster och Eddie för att jag aldrig släpper taget om min lilla laptop. Det är faktiskt sant, jag tar gärna med den överallt och det gäller även in i badrummet...varför inte? Vår lilla lägenhet är utrustad med mycket men inte en stereo i duschen, vilket jag saknar =) Så då tar jag helt enkelt med mig lilla datorn in och spelar musik när jag blir ren (okej jag går även på toa ibland...). Idag schamponerades och tvålades det till det här -----> världens läckraste tant!!!!! Tänk att hon snart är 70 år och fortfarande het! (På filmen här är hon dock bara 60!) Rockmormor eller vad!!!?? Jag tycker Youtube är otroligt kul, man hittar ju allt där. Jag såg en intrevju med skaparna på Oprah för ett tag sen och undrar varför jag inte kommit på Youtube själv. Dom var ju helt vanliga killar liksom. Lägg gärna upp saker på era bloggar från Youtube om ni hittar nåt kul - helst musik eller dans! Nu återvänder jag till plugget....

1 kommentar:

Anonym sa...

MEN...du eee vel med på youtube du oxå ...eller????eller var det bara fia som var med MOAHAHAHAHA...puss