fredag 30 november 2007

Jag har ett liv igen

Denna vecka har varit tuff för jag har haft massor i skolan som skulle göras så jag har suttit varje kväll sen i söndags och pluggat sent och sedan sovit för få timmar. Så igår eftermiddag var det så skönt att bara åka hem och dra på sig träningskläderna som jag nästan glömt hur de såg ut =) Sen satt jag, Frida, Katta och Jack här hemma ett tag innan alla utom Katta åkte in till Santa Monica och gick till gamla goda Barney's där vi inte varit på EVIGHETER. Vi drack en öl, alla är ju nästan panka nu, och sen åkte jag och grabbarna runt på några olika uteställen med gratis inträde och kollade läget. På det sista stället orkade lilla Chris inte mer...så jag sov i bilen istället,haha! Som sagt, jag är rätt kass på "bar-hopping" om jag inte sovit eller druckit lite mer! Nu har jag sovit ut och ska gå och träna igen, lyx! Sen ska jag faktiskt möta upp Johanna från Alnö som varit här sen i somras och rest runt. Det blir kul att höra hennes historier, hon har bland annat jobbat på en häst ranch uppe i bergen hela sommaren och nyss varit på Hawaii. Tyvärr REGNAR det en massa just nu så det blir nog ingen härlig promenad i Marinan :-( Det är två veckor kvar i skolan och jag har bara ett grupp projekt och sedan mina fyra finals... I vinter ska jag läsa en Fitness klass med samma lärare som jag har i Sport Management nu, blir jätteroligt!!! Den 8 februari tror jag vinterterminen slutar så sen är jag väl kvar här några veckor innan det blir Sverige... Får förhoppningsvis jobba en del så jag har råd med flygbiljetten hem =) Imorgon och på söndag ska jag jobba så det är bra. Om drygt två veckor kommer Eddie hit och den 18 december flyger vi till TAHITI!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Josefin sa...

Hola chica! Kämpa på nu, snart är du ju på din drömsemester med din kärlek :)

Det är Karin som fått en bebis, du vet hon från Träningsverket? En liten Isabella (om jag inte minns fel.) Roligt va?! =)

Hälsa underbara Amerikat! Kramus!