onsdag 21 november 2007

Chris' Secret

Haha, det där lät inte alls lika bra som "Victoria's Secret" men ändå... =) Det är så kul att säga att man har nåt roligt att berätta för folk får genast en idé och vad det är och försöker lista ut det... Jossan, jag ska hålla er på sträckbänken liiiite till...så kan ni säga vad ni har för teori! Jag kan dock säga att jag är i EXTAS så det är super svårt att hålla sig och inte skrika det rakt ut! Om jag ska ge er en ledtråd så kan jag säga att det har att göra med en dröm jag haft i många år (sällan jag pratar drömmar va?) men aldrig riktigt pratat om (för att jag skjutit den till framtiden) och det har även väldigt mycket att göra med Eddie... Nuuuuu blir ni nyfnikna va!!??!!?? Imorrn drar jag till Florida och firar Thanksgiving med John & Barbara!!!!!!!!!!

6 kommentarer:

Josefin sa...

Keba tror du ska flytta till Canada. Han har tydligen missat att du kommer hem ;)

Pappa tror det är en bebis på G =)

Och jag tror en förlovning ligger för dörren.

It´s all about love =) Schysst lägenhet, jag och K kommer och hälsar på!

Anonym sa...

Jag tror som Josefin, tror oxå det är en förlovning =) och ihopflyttande kanske, hus med röda knutar och kanske en vovve ;) hihi! Å chris, att det handlade om eddie hade vi väl ALLA listat ut haha!

Josefin sa...

Nää jag tror ni ska gifta er på en gång, en bebis vet ja inte hmmm eller jo kanske, men om Chris är färdig med sina äventyr de e frågan!

Anonym sa...

haha...

Anonym sa...

EDDIE...speak out!!!!!!!!Du kan väl skvallra liiiiiite ;)

Anonym sa...

Jag har verkligen missat nått...här...!!! KERRA