måndag 26 november 2007

Min julklapp!

(Sara det är faktiskt söndag här fortfarande,hihi)

Min älskling gav mig en julklapp i förskott....

....vi ska fira jul här i år!

:-)

Ingen idé att jag lägger upp bilder på hur det ser ut där, för ni vet ju det redan - precis som på vykorten och plancherna med palmer på som jag alltid bläddrade bland på Gallerix när jag var liten....jag drömde mig bort till paradiset och tänkte att "om inte förr så på min smekmånad ska jag minsann dit!"
Jag är till och med avundsjuk på mig själv just nu, om man nu kan vara det?!
(Vi ska förstås hälsa på Malle och Antoine som bor där)

Tror ni att Eddie ligger på plussidan nu eller? ;-)

God Jul!

5 kommentarer:

Josefin sa...

åååå åså gifter ni er på julafton!

Chris sa...

hahaha jag tror pengarna räckte till resan, inte till diamanter på mitt finger! ;-)

Anonym sa...

Jag och sara är grymma! haha.. fan va nice! Schysst av Eddie:)

Anonym sa...

HAHAHA...YESSSS, jag gissade rätt på min femtioelfte gissning hihi =) Jag gick tillbaka i tiden på din blogg och läste om dina vänner som bodde på Tahiti..det var det som avslöjade dig hihi!!!MEN ÅÅÅÅÅÅÅ SÅ UNDERBART, I'm soooo happy for you my friend =) Hur länge stannar ni?Helt sjukt ju att du har vänner å bekanta att hälsa på i jordens alla hörn =) Din resa till florida lät ju också mycket underbar!PUSS

Josefin sa...

FAN va nice Chris!!! Eddie du är en GUD :) Snacka om att Keba ligger på MINUS nu haha.

Så underbart för er, all lycka till er! Kraaaaaaaaaamar!