torsdag 15 november 2007

sol sol sol sol sol sol sol sol sol

"And I just can't get enough
I just can't get enough...."
Underbar sommardag idag igen! Det spelar ingen roll att det ar "fina" vinterdagar i Sverige nu, jag springer runt i kjol o linne och jag ALSKAR det och vill inte ha kyla! Humoret ar pa topp!! Borjade dagen med ett prov och det gick nog bra. Sitter nu och vantar pa nasta lektion, ska ta en islatte i solen strax!
Pa mandag far vi borja anmala oss till vinterterminens kurser sa da ar det dags att lilla Chris har tagit sitt beslut huruvida hon stannar har i solen eller aker hem till skitvadret.
Jag vill stanna har, MEN....
1) det kostar mucho mucho mucho
2) jag kan fortfarande inte bestamma mig for ett major vilket leder till strul nu nar jag ska valja kurser och bestamma transfer-skola.
Giv mig styrka och slang en miljon pa mig om du har en over!!!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

STANNA FÖR FAAAAN...hur svårt ska det vara att bestämma sig för att stann i solen med mig å josse hmmmm???? PÖSS

Chris sa...

ja du det kan man undra Sara!!! =) önskar det var lättare än det är dock...ni kunde väl ha kommit den här terminen då???? haha

Anonym sa...

Jaaa, det borde vi, så hade jag kunnat se celine dion i las vegas oxå =( min dröm...trevlig helg. puss, men hörru EN termin till e ju inte så mycket

Josefin sa...

men hallååå nu har jag kämpat med att inte pressa dig men nu orkar jag inte längre.

CHRIS, jag förstår att det finns mycket som säger emot att stanna kvar in da America, men nu är det såhär att DU älskar de där landet, du trivs hur bra som helst och inners inne vill du inte hem. Dessutom så kommer förhoppningsvis jag och Sara och vi ska DANSA DANSA DANSAAAAAA Du får inte missa det, vi vill ha dig hos oss. Jag säger som Carola, STANNA FÖR FAAAAAN

Anonym sa...

Jaaaa...allvarligt..det du gör nu, bor därborta är något man gör ONCE IN A LIFETIME..vi TRE kommer aldrig mer få chansen att bo på stranden i LA ihop, och dansa..och sola...och shoppa...å ääätaaaa gott...den chansen får vi inte igen så jag säger som carola å josse STANNA FÖR FAAN, It'll be sooo worth it!!!Om du åker hem när VI kommer då kommer jag nästan tro att du inte tycker om oss =( poss