onsdag 21 november 2007

Sara och Josse's nya hem!

Idag skrev vi på för nya lägenheten, som jag bara ska bo i till och med slutet på februari eller början av mars...men det känns riktigt kul att jag kommer hinna bo med er, Sara och Josse!
SJÄLVKLART finns det pool, Sara du kan vara lugn. Det finns även flera soldäck så vi behöver inte bry oss om när solen försvinner och det blir skugga =)

Lägenheten är 180 kvadrat och har tre STORA sovrum, 3 badrum, vardagsrum och kök och balkong. Killarna har dessutom en egen diskbänk inne hos sig och en egen ingång så vi slipper se vilka som smyger in där =)

Tog lite bilder bara för att ni ska se men det är ju mycket finare i verkligheten!
Jag kan meddela att alla som funderar på att hälsa på kommer få gott om plats, nemas problemas att komma och bo hos oss här!!!!!

Sara & Josses sovrum som ser pluttigt ut här men det är fiiiint!

Utsikt från balkongen: Starbucks rakt ner, marinan med alla fina båtar och vi ser HAVET.
Plus solnedgången som en liten extra bonus till mig ;-)

Så här ser det ut när man kommer in..kök till vänster, stort vardagsrum med balkongen och sen mitt, Kattas & Fridas GIGANTISKA sovrum till höger.

Fräscht, ljust kök med allt man kan behöva (=diskmaskin)

Och nej, ni ska inte fråga vad denna våning kostar per månad. Tänk att vi bor 7 pers här.. så kan ni räkna ut resten själva =) That's California people!

4 kommentarer:

Anonym sa...

SHIIIHIIITTTT...tänkte fråga om foton men du hann lägga ut dom innan jag frågade hihi!!!! TACK TACK TACK, står i tacksamhetsskuld till er, vad snälla ni ääär som fixat till oss oxå puss!!!Herreguuud vad lyxigt det känns...180 kvadrat, kommer nog aldrig bo så stort igen!vad är ett soldäck??Och du ska veta att min dag är gjord bara av vetskapen att det finns pooooool weeeeeee!stora kramar

Josefin sa...

ååå det finns inte ord för hur tacksam jag är


ååå

My sa...

Jag är också tacksam Chris =) Helt sjukt vad kul ni kommer ha. Känns tryggt att du iallafall stannar en månad med mina flickor, hjälper dom till rätta i den där stooora staden, hihi.
Puss

Anonym sa...

Hihi..vad söööt du är My =) vi ska låssas att du är med oss varje rolig sekund, och vinner du på dina TRISS-lotter så måste du lova att komma och hälsa på =) puss