torsdag 22 november 2007

Jacksonville, Florida

Jag tyckte Kalles gissning var bast...att jag ska gora ett konsbyte!!! HAHAHAHAHA Det skulle vara nat ni kunde prata om i en evighet, da skulle jag inte behova gora nanting mer i mitt liv, alla skulle prata om mig anda...hahaha! Jag SKA beratta pa sondag nar jag kommer hem! Och anledningen till att dom vet har ar ju bara for att dom traffar mig...ta det inte personligt Sara, hihi =) My, va kul att kuvertet kom fram och ja...det ar ju som sagt nagon som fyller 23 i helgen! Hoppas du far en mysig fodelsedag och att du hittade nan god tarta att baka! Nu ar jag alltsa i Jacksonville, Florida. Kom hit sent igar kvall, men inga forseningar alls trots packat med folk bade i LA och Nashville. Gulliga John och Barbara hamtade mig pa flygplatsen och har hemma vantade en fin julpase med paket pa mig =) ska oppnas senare! De har redan pyntat hela huset sa nu blir nog Jossan & Josse avis..ni som pratar sa mkt om julen...det ar tomtar och anglar overallt och JULGRANEN star pa sin plats om an opyntad an sa lange eftersom det kommer en massa smabarn idag. Jag sag nyss den beromda jul-paraden fran New York pa tv och jag tycker att det ar FOR TIDIGT att saga god jul, men men... Sen sag jag "National Dog Show" sa nu vill jag ha en hund - eller flera! Frida jag hoppas du sag den, kunde inte sms:a for jag har ingen tackning har... Vi ska fira Thanksgiving idag med slakt och vanner. Barbara har lagat mat i en vecka sa jag kommer rulla hem till L.A. pa sondag, jag LOVAR! Allt ser valdigt gott ut och jag ar sa glad att jag fatt mojlighet att aka hit (de betalade min biljett).... Hoppas ni alla har en mysig helg. Det regnar har sa ni behover inte vara avis pa vadret iaf. Fast det ar klart, poolen ser anda fin ut trots regnet....;-) PS. Barbara har kopt en till bil sen jag var har sist...en metallic bla cab...ska visa bilder sen...OH MY GOD ar den snygg eller vad!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

Frida sa...

Ooohhhh va mysigt! Hälsa alla! OCH ÄT FÖR MIG OCKSÅ!

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅ...jag vill oxå ha jul redan nuuuuu..vill jag vill jag vill =)har dom nå tomtebloss då =)Aaascoolt ju att du fortfarande har så bra kontakt med familjen att dom bjuder dit dig, värsta gulligt ju!puss puss ha det bäst

Anonym sa...

DU SKA TILL TAHITI?????????