tisdag 6 november 2007

Jag älskar roliga pass!!!

Det finns inget bättre än när man har mer energi efter ett jobbigt träningspass än man hade innan man kom dit! Det passet jag alltid går på på måndagkvällar är riktigt bra. Det enda som är bra med andra ord eftersom jag totaldissar LA Fitness passutbud. Jag skulle så gärna vilja vara en så bra instruktör som hon är som har det passet. Alla älskar henne och hon kör skiten ur oss varje vecka med ENKLA övningar och bara kroppsvikten som motstånd. I like! Jossan & Sara - jag kanske ska göra som er och utbilda mig till instruktör jag med! Men jag vill nog inte bara underhålla med danspass som ni gör....jag vill ju plåga deltagarna så dom känner att dom lever! Hmm....den här idéen ska undersökas! =) Nu blir det sova för att orka med skolan imorrn. TACK mamma för att du skickade jacka, mössa & halsduk till mig! Stor puss!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen...tror hela bunten kommer va instruktörer snart hihi...å vet du jag har ju tänkt att utbilda mig till både skrattyoga- och stripaerobicsinstruktör i USA så du kan ju hänga på å utbilda dig till nå armyfitnessinstruktör haha!!!Fresten om du vill se world class showteam uppträda på best of the best kan du klicka på videos till vänster på www.fitness-magazine.com det är lite katastrof på vissa ställen hihi men ändå skoj PUSSSSS

Josefin sa...

Hahaa, eller hur Sara, snart kan vi öppna ett eget gym vi polare :)

Klart Chris att du ska bli instruktör! Tror stenhårt på dig som en plågare... :)Så kan du slänga ur dig riktigt amerikanska klyschor, haha.

Kram!

Anonym sa...

Mmmm det var det jag tänkte...att om vi alla slutar som instruktörer så lär vi ju kunna öppna GYMMASTE gymet med dom coolaste instruktörerna hihi..

Josefin sa...

jaaa, jag ska oxå utbilda mig, de klart du ska göra de du meed =) KRAM