fredag 19 december 2008

Almost done!

Tack snälla Tove för all hjälp idag! (kommer du ihåg den här kvällen?) =) Nu är allt flyttat som ska flyttas och jag ska bara få med mig resten hem till Sundsvall imorrn. Skönt. Jag skrev kontrakt med Linda och det gick hur bra som helst, hon är så gullig och det känns helt underbart att få ta över hennes lägenhet. Välkommen att hälsa på mig! Tove har varit en ängel med pickup och starka armar. Vi var duktiga som klarade allting själva tycker jag, brukar ju vara så att man får ta hjälp av en stor stark karl men icke då... Jag fick även se hennes föräldrars nybyggda hus på landet, hur fint som helst med amerikansk-inspirerat kök och stor ytor. Kommer man nånsin själv att få flytta in i ett nybygge tro? Vi åt lunch nyss, på Mammas Mese, och nu sitter jag i mitt lilla tomma rum, Cecilia sjunger och spelar och vi ska kanske gå och gymma en sväng. Kommer sakna att ha henne hos mig och höra hennes fina stämma, men det är inte så långt till Stockholm heller. Det regnar och är så grått och trist så egentligen vill jag vara ligga i en soffa och slöa. Men nån soffa finns inte här så då får man ta och vara lite nyttig istället... Mamma är på väg hem nu igen, inga svar ännu så håll era tummar lite till för att det har gått bra. Längtar såååååå till imorrn kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna för din mamma!
Och även för dig att allt går bra.

Jag svarade på ditt mail lite försent för jag fick frånvaromeddelande men tycker du ska satsa på att vila nu och verkligen umgås med familjen så ser vi vad som händer på spontana prommis fronten :)

Sköt om dig nu - och din mamma!

Många kramar

Anonym sa...

haha den där kvällen ja...vet inte om ja kommer ihåg men vet att de kändes i kroppen dagen efter.. farliga trappor d finns:)

Tack själv vännen för igår fick ju en heldag med dig:) Ha de skönt nu i norrland å krama din mamma massor! ses när vi kommer tillbaka å då blir de speeddating;)massor med kramar