onsdag 31 december 2008

HAPPY NEW YEAR!!!!

"Ingen kan vara nere med en ballong" - Nalle Puh
Jag är SÅ redo för ett Nytt År! Precis nu när jag ska åka på fest på Alnö så ringer mammas läkare och ger oss ett bra besked! TACK för att det finns en läkare som inser hur otroligt jobbigt och nervöst det är att bara gå och vänta så länge som mamma gjort. Han ringde mamma nu, på nyårsafton, för att ge henne ett bra slut på året och en bra start på det nya. Mamma, du ska snart bli frisk!!!! Jag säger som hon sa idag: "DET ÄR INTE HUR MAN HAR DET, DET ÄR HUR MAN TAR DET" Nu ska här firas!!!!
Nu säger jag HEJ DÅ till 2008 och välkomnar ett mycket bättre 2009! Tack alla mina älskade vänner för all omtanke och för att ni finns! Nytt år, nya möjligheter och en massa kul ska vi ha!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, vilken underbar nyhet, vad glad jag blir!!
Gott nytt 2009 min underbara vän, mot nya mål!!! Tillsamman klarar man allt...
pussar och kramar

Josie1 sa...

UNDERBART !!

Anonym sa...

Åååå vad härligt, får en tår i ögat när du skriver att läkaren ringde på nyårsafton =( Fina människor det finns trots allt!

Hoppas du får en underbar kväll och en fin början på det nya året!!!

Pussar och Kramar

Anonym sa...

Är så himla glad för din mamma och för hela eran familj!

Hoppas ni fick en mysig dag igår och att det ändå kändes bra att åka hem idag.

Tack återigen för en kanonfest! Damn girl you can shake that bootey :) Som nykter och chaufför åt alla håll och kanter. HOppas det gick bra att köra hem!

Många många kramar