tisdag 16 december 2008

X-mas time...

....Imorrn är det bara en vecka kvar till julafton! Idag hittade jag min fina julkula som jag köpte i Florida för länge länge sen... I år får den inte sitta uppe eftersom jag flyttar på fredag, men nästa år kanske :-) Dagen har gått fort och nu kommer lite stress inför helgen bestyr men ingen fara, det här kommer gå finfint! Min älskade L.A.-familj börjar ju landa en efter en på svensk mark nu också, imorrn hoppas jag få prata med några utav er. Till helgen kommer Josefinorna hem och vi ses ju i Sundsvall. Har saknat er! Fick en fin liten present med posten idag, men den visar jag imorgon för nu är det natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello there =) Vilken fiiiin USA-kula du har! Här öser regnet ner, jättetråkigt :( blä..men men! Ikväll tänkte vi åka in till Santa Monica och åka skridskor och sedan gå runt på 3rd street, mysigt, om det inte regnar iaf ;)

Jag kommer köra afro & core i Sumpan på onsdagkvällarna, minns dock inte tiden? Du är så välkommen så!

PUSS