onsdag 31 december 2008

Sista dagen på året!

Igår kväll när jag kom hem från filmkvällen med Jossan, Anders, Per, Thomas och hans tjej så var min säng upptagen. Min kära moster och käre morbror är på besök från Guteland och de sov i mitt rum. Så jag tog madrassen och la mig framför brasan i vardagsrummet. Där låg jag och funderade på 2008. Vad jag gjort, var jag varit, vad som hänt och vad det betytt. Mitt år kan summeras "höga berg och djupa dalar" för det är precis vad det handlat om. Tyvärr inte så höga berg som jag velat, mer några kullar kanske. Men efter regn kommer solsken och det är bara att blicka framåt! Mamma mår inte så bra idag, det gör så ont att se men hon kanske blir lite piggare under dagen. Vi ska i allafall ut i skogen på utflykt nu allihopa. Varm choklad och mackor är nedpackat och vädret är milt idag. Så det blir ett bra slut på 2008 säkerligen.....

Inga kommentarer: