lördag 13 december 2008

Rösta på Peter!!!

Snälla ni, hjälp min duktiga kompis Peter att vinna HP-Guldet! Gå in och rösta på Peter Jumrukovski HÄR. Du röstar i listan till höger under "webbfråga", det är klart när du får upp resultatet. Jag träffade Peter 2007 i L.A. och nu bor han i Halmstad och var nyss på VM i Japan. Världens mest positiva människa som jag har haft många samtal om livet med. Vi ser lika på mycket saker och båda har en vilja och önskan om att skapa vår egen lycka, han är en mycket klok person. Jag är dock inte lika smidig som honom :-) hehe! Lycka till, kompis! Du är GRYM och det vet du! Ses snart! ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

stort tack chris. du är grym... fy fan när jag ser bilderna från din blogg blir jag så impad, du lever fan livet och kommer gör de runt omkring dig lycklig. puss