tisdag 30 december 2008

Jullovs-aktiviteter!

Fia, min älskade solstråle, kom och masserade min familj igår. Nina ville aldrig ge sig och hon fick massage för resten av livet ungefär. Kerra min ängel, Du är så himla härlig och jag uppskattar allt du gör och allt du är. Du är en del av hela vår familj, bara så du vet♥ saknar dig redan!
Här blir syster och Per knådade av proffset! Inte helt fel efter Ninas ridning och kassajobb och Pers skidåkning och kontorsjobb!
TACK tjejer för en superhärlig jul med er! Kul att vi hann göra så mycket och vi ses ju snart igen. ÄLSKAR ER!
I söndags bakade jag, farfar och faster ca 300 havrekex hemma hos farfar. Det var första gången men absolut inte den sista för vi hade SÅ kul! Min farfar har verkligen humor och det är underbart att se. Och Birgitta, min faster, är en ängel i ur och skur. Hon och Thomas fixar alltid världens mysigaste julafton och jag hoppas att jag en dag kommer att få bjuda tillbaka på julfirande hemma hos mig!
Kusin Malin spanar in tekniken =) Farfar krävde ett visst "flow" i bakningen, det skulle timas och gå i ett. Ingen rast ingen ro här inte!
Söndag kväll hos Malin, Henke och lilla Isak. (Hoppas det är ok att jag lägger in bilder, Malin, om du läser det här=) Världens sötaste lilla kille i snygga kläder låg och gosade med oss alla. Helt plötsligt är Malin mamma och det känns som hundra år sen vi gick i gymnasiet och umgicks en massa. Tråkigt att tiden går så fort men samtidigt underbart att vi kan ses fortfarande och vara vänner. Det betyder mycket att ha kvar personer som har en stor plats i ens hjärta.
Mamma Fia =) Snart så!
Tess blev blixtkär och sms:ade en förfrågan om barn hem till Ronny. Snart kanske det tittar fram en liten gutt där, man vet ju aldrig. Dock så är jag lite orolig hur galen den bebisen kommer kunna bli med tanke på föräldrarna... ;-)

Inga kommentarer: