måndag 8 december 2008

Bostadsproblemet löst!

Ser ut som jag äntligen har fått en lägenhet! Världens gulligaste Linda som ska till Australien ett år kan hyra ut till mig så jag slipper bo på gatan, eller på nån kompis golv =) Var där och kollade igår och idag sms:ade hon och skrev att vi kör på att jag hyr bara föreningen säger ok, gissa vem som blev överlycklig!!!!!!!!! Från och med den 1 januari har jag alltså ett eget hem. Välkomna att hälsa på, det kommer bli många goda middagar där hemma kan jag lova! Och jag kommer kunna ha älsklings-Casper på besök och Billy bor ju nära så han kan komma när som helst och busa med mig =) Firade med tacos hos Lotta ikväll, jag kommer att bo mitt emellan Mary och Lotta så det känns helt suveränt. Granne med Erik på jobbet, granne med Martins kompis Jonas och 1 min från jobbet! Nu har jag suttit i Martins bil en timme och kollat på youtube-klipp på hans dator, vi körde en nostalgitripp och såg t.ex "Bullen", "Vem tar vem?", "Macken", "Goda Grannar" och "Lilla Sportspegeln"... dags att sova nu! En av stenarna har fallit från min kropp och det känns helt otroligt! Vågar jag tro på att det löst sig nu då?! Hope so!

2 kommentarer:

Josie1 sa...

Va skönt med lägenheten Grattis!!! Bullen måste jag oxå kolla på... jag som tänkte sova hmm. PUSSSS saknar dig

Anonym sa...

GRATTIS! tjoho!
Hoppas även allt annat löser sig också :)

haha, vad roligt med Bullen och annan nostalgi..när jag får till internet hemma ska jag också spana in det.

Ha en härlig dag nu!