onsdag 10 december 2008

Mera julstök

I eftermiddag hade vi "halvdag" med teamet, vi fick besök av chefen och ställde frågor till henne, sen var det lite grillning av Pär från krediter och sist men inte minns såg vi en film om en amerikansk företagare som pratade om kundservice. Intressant och roligt! Vi fick gå en promenad och prata ihop oss två och två om filmen och vad vi kan appliciera från den i vår egen vardag. Nyttigt och tankeväckande! Det blev mycket fika också och när vi var klara på jobbet gick några av oss hem till Alexander och bakade pepparkakor och marsipanfigurer =) Här är min plåt med pepparkakor som jag skrivit en massa jobbförkortningar på och ska bjuda mina kollegor på imorrn!
På jobbet blev det paus med lussekatter och ischoklad!
Måste lägga in den här söta bilden på Billy från i lördags när vi hade en mysig glöggkväll hos honom och Lotta =) När man känner sig nere, ensam och kramsjuk finns han alltid där och vill gosa. Just nu önskar jag att han var här hos mig så jag fick lite sällskap....

2 kommentarer:

Josie1 sa...

haha arbetsskadad =)

Anonym sa...

Vicket myspys och vad söt du är som tänker på dina arbetskamrater=)

Tack för ditt inlägg! Vi ska ner till stockholm nu i helgen faktiskt och åka lite go cart, julhandla, mysa och träffa syrran o hennes kille lite.

Tyvärr blir det inget NIKE konvent för mig nästa år heller :( Är mer otränad än någonsin nu, men något år SKA jag bara gå :)

Dumt nog så har jag redan bokat en tågresa till Stockholm v.2 i Januari för att hänga med syrran men kanske jag hoppar av i Uppsala och åker ner senare? Vi får höras!

Utgång Juldagen?

Ha det bra stumpan!
Kramar från vintriga Norr (snöar ännu mera nu..höll inte på att komma hemifrån..hehe)