söndag 28 december 2008

Dags för lite jobb igen

Tar en pause i ledigheten och jobbar två dagar nu. Känns helt okej men tråkigt med tanke på att det är Fias sista dag i Sundsvall imorrn och jag hade velat vara med henne. Vi hade en så mysig kväll ikväll när vi först åkte hem till Malin och myste med henne och lilla söta Isak. En otroligt snäll bebis som bara ler och myser hela tiden. Tess blev kär och ringde hem till Ronny för att förvarna honom om att dom ska göra en likadan när hon kommer hem igen... =) Efter Malin åkte vi förbi hos Elin och surrade lite. Jag och Elin jobbar på att få igenom en ny programidé för Kanal 5. Det kan bli riktigt skoj om vi får till det! :-P Annars har jag haft en hektiskt dag i köket. Jag har bakat ca 300 havrekex hos farfar. Snacka om att man känner sig huslig och duktig. Så nu kan jag leva på havrekex om jag inte har råd med mat, haha. Måste sova nu, dagarna går lite för fort och jag vill inte lämna vackra vinterland för gråa trista Uppsala. Fyyy!

Inga kommentarer: