torsdag 18 december 2008

Move that bus!

Man kan ju önska att man var med i Extreme Home Make Over och skulle få ett helt nytt hus! Fast jag anser mig inte vara i behov av det just nu direkt, så en ny lägenhet duger finfint! Mitt egna hem som jag kommer trivas såååååå bra i! Nu ska jag packa ihop alla mina saker, kvällens projekt. Hur lyckas jag ha så mycket när jag bara bor i ett rum? Jag har alltid varit kär i mina saker, framför allt i mina skor♥ Om jag nu ska vara lite materialistisk såhär i juletider kan jag säga att skor får jag aldrig för många av! Nu kör vi, packa pappas kappsäck till tonerna av Lady Gaga.... Dagens bästa: Gino ringde mig, han är hemma nu! Min glädjespridare, komsi komsi!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Chris!! Vill bara säga att jag tycker det är roligt att läsa din blogg! Brukar titta in här lite då och då

Om det är ok har jag lagt en länk till dig på min blogg nog för att jag inte har några besökare just =)

//Ha det så bra tjejen och god jul på dig!!