tisdag 9 december 2008

Älskade syskon!

Freddie kom ner på blixtvisit till Uppsala och bjöd mig på middag ikväll. Jag har ju inte sett honom sen innan han drog till Bali och då kapade han av allt hår =) Han var skitsnygg i snagg, och massa skägg hade han! Här är en bild från min fest i somras då han var pojkbandsstjärna....
En bild på min syster som jag hittade för ett tag sen. Hon ser inte så glad ut här men är hon inte världens finaste? Jag saknar dig massor och ska ta hand om dig i jul, önskar jag kunde få alla dina bekymmer att gå puts veck och ge dig massor med styrka!
Jag har världens bästa syskon. Alla 6 (!!!!) betyder såklart jättemycket för mig och ibland slår det mig vad tråkigt det vore att inte ha några syskon. Som vi har bråkat genom åren, men så mycket kul vi haft och kommer ha i framtiden! Det är alltså något väldigt bra med att ha skilda föräldrar - chans till fler underbara syskon!
♥ Godnatt!

Inga kommentarer: