torsdag 25 december 2008

Juldagsmorgon

Fick ett så fint halsband av Lotta i ett paket med posten igår =) TACK snälla! Det var från "Pearls for Girls" som har superfina smycken. Passade perfekt till min julaftonsoutfit. Tess gav mig ett par örhängen som också åkte på igår, ju mer glitter desto mer jul =) TACK söta du! Tomteluvan var på hela uppesittarkvällen men igår fick den vila på hyllan då jag hellre hade rött än rosa på mig =) En suddig bild från i tisdags när vi skulle åka hem från Alnö...
Min julafton var supermysig och jag tycker det är så skönt att bara få vara hemma med familjen och släkten. Kommer aldrig bli en sån som åker runt på tusen ställen på julafton. Minimal stress ska det vara! Nu ska jag, Jocke och Per till gymet och träna bort lite julmat. Snacka om att man åt lite väl mycket igår, samma sak varje år...men det är ju gott så skit samma =) Jocke ska ta med boxningsgrejer så vi ska boxas lite - kul!

1 kommentar:

Josie1 sa...

HAHAHA jag hade missat bilden du lagt in på mig å jossan, jäklar va länge sen. Vi ses sen =)