onsdag 9 september 2009

Birthday Girl she is!

Har man en gång lagt ut en såhär snygg bild på sig själv får man ju förstå att den kommer stjälas! (Jossan jag hoppas det är okej, du kommer med i nästa Café... hehe)
VÄRLDENS BÄSTA JOSSAN fyller år idag och du ska veta vilken fin och betydelsefull person du är och hur mycket glädje du sprider i mitt liv! Du är en sprudlande energikälla och duktig på allt du tar dig för. Jag beundrar dig för att du satsar så hårt och kör på dina drömmar. Synd att du kom lite för sent till USA bara ;)
Sen gillar jag våra deep talks väldigt mycket, mera sånt!
Jag har så många härliga minnen från saker vi gjort tillsammans och hoppas att det bara blir fler och fler fram över...Vi har ju våra företagsplaner som jag tror stenhårt på!
U ROCK!
En sak som verkligen är Jossan för mig är - BARS :) Minns ju alla gånger jag såg dig på Träningsverket med en bar i näven :) och jag har aldrig hört någon säga att dom älskar bars så mycket som du...gäller det fortfarande undrar jag? (Själv så försökte jag ju lära mig att tycka om dom tack vare dig back in 2002, men gav upp.. )
Så hade jag kunnat vara med och fira dig idag hade jag slagit in en extra god bar till dig :)
Pussar & Kramar på födelsedagen!

1 kommentar:

Josefin sa...

Det är först nu jag såg ditt inlägg, tack älskade vän! Känner mig otroligt trött ikväll så bättre uppiggare kunde jag inte få.

Så fina ord, jag blir så glad! <3

Massa kärlek till dig, och pussar o kramar, inte minst: TACK DETSAMMA! Ser framemot tills vi ses! (Snart hoppas jag :))