tisdag 22 september 2009

Inflyttningsfest Ringvägen








I lördags kväll var det inflyttningsfest/födelsedagsfest hos Johanna och Lars på Söder. Jag och Fia gick dit, hungriga och törstiga! :)
Johanna var på topp och bjöd på Caipirinha's och piroger!


Tobbe dök upp och var lika skön som alltid, speciellt bjöds det på många skratt när han och Fia började leka med godis och kameran...


Ja, det ÄR precis som det ser ut.
:)

Vi letade fram varsin snygg jacka ur Johannas enorma garderob och posade lite!

Jag är inte bara trött, jag har druckit vin också! :)

Jättekul att du kom och förgyllde kvällen Tobbe, vi ses snart igen!!!

Fredrik och Henke som jag pluggade och umgicks med i L.A. kom också förbi, det är alltid trevligt att catcha up med dom. Fredrik jobbar som en galning, flyttar snart in i ny lgh och startar upp en resebyrå inom kort, så vi snackade resor och jobb. Henke pluggar psykologi i Sthlm och verkar trivas mkt bra.



Vi var nästan sist kvar, vräkte i oss tre skålar popcorn vid 3-snåret innan vi promenerade hem till Fia..med ännu mera popcorn som Tobbe bjöd bort till en snubbe som bad om att få stampa på dom (??) haha, såg ganska kul ut!
Tack Johanna och Lars för en mkt trevlig fest, er lägenhet är toppen och har man inte grannar som klagar på musik kl 03 så bor man ju ultimat :)

1 kommentar:

tobias sa...

galet galet.
men jag bjöd faktiskt inte bort popcornen, galningen krävde de nästan av oss ju
"You want those popcorn? you really wan'em, can I have'em.... I want to stomp on'em"

"Eeeh, sure, do whatever"