torsdag 24 september 2009

Hello Brooklyn!


Nu är en av mina idoler, Jay-Z, i Sverige!
Jag har aldrig sett en artist med sån pondus. Han ägde på scenen när jag såg honom och jag har aldrig sett ett dåligt uppträdande av honom. Och han har dessutom världens vackraste fru!!

Ikväll ska han ha party på Rose i Sthlm och man kanske borde ha försökt ta sig dit, men näää.. det får bli en annan gång! Hade gärna suttit i publiken på Skavlan imorrn också men jag är ju inget big fan av tv-inspelningar så jag orkade inte ens kolla upp möjligheterna. Tess ska se honom i Trondheim den 6 okt och hade jag haft mer pengar hade jag dragit dit. Men jag betalade dyrt för att se honom i fjol så jag känner mig lite snål. Förhoppningsvis får jag chans att se honom i New York nån gång i framtiden, det vore coolish!

Hans nya album "Blueprint 3" är riktigt bra och här är jag efter konserten i Globen... hip hopish yao! :)

Nu läser jag marknadsföring som jag ska skriva PM i tills måndag, jag har varit på Kost- och Hälsaföreläsning med My. Imorrn ska vi ha 3h reflektion på skolan och sen 3h möte med vår externa handledare på UNT. Mucho going on alltså, inte helg ännu...
Mamma kom hit vid lunch idag och vi käkade här hemma och sen surrade vi i 3 timmar i sträck... alltid kul att prata med mamsen om ditten och datten. Visade henne även lite saker på Facebook så hon är uppdaterad om vad som händer, vem som klippt sig, vem som tycker vad osv. :)
Mamma är så fin så, hon kämpar på så bra och jag hoppas att hon får ett mindre bekymmer snart, om man bara kunde hjälpa alla man vill hjälpa och bryr sig om...det gör så ont i mig när mina nära mår dåligt och jag inte kan göra något. Huvudsaken man gör vad man kan...men sen då?
Fick ett meddelande häromdagen som jag reagerade på, kanske det stämmer...?
"When you don't know what to do next, sometimes it's because you've already done more than you give yourself credit for. "




Blir inge mera springa inför loppet på söndag, känner att min kropp är ganska sliten och jag tar det som det kommer...vill inte bli sjuk nu! Hur som helst är jag och Lottie laddade för Del 2 av vår Tjejklassiker :)

Inga kommentarer: