torsdag 24 september 2009

Mamma på besök


Idag kommer fina mamma och hälsar på :) Det är första gången hon kommer själv på besök, så det blir mysigt.. har inte träffat henne sen min födelsedag på Gotland och hon låter bara piggare och fräschare hela tiden nu :) Så himla underbart, har nog inte riktigt insett allt än...

Vi ska laga god mat, umgås, promenera och träffa Freddie som fyller 24 på lördag. Kanske vi går på nån show i Sthlm då och sen ska jag ladda för Lidingö Tjejlopp på söndag. Känner mig lagom laddad just nu men vet att det kommer bli roligt. Jag och Lottie har fixat nya snygga tröjor!

Jag har till slut äntligen sett "Slumdog Millionaire" och den var precis så bra som alla sagt.. En fascinerande historia och en film som verkligen berörde.
Nu ska jag kila iväg till UNT på möte med deras "eventgrupp" och vidare jobb med våra kampanjer. Det går bra nu och UNiT18 håller ihop som vi ska :)

Inga kommentarer: