måndag 21 september 2009

Freaky Freaky konvent!


FREAKY, FREAKY 19/9 2009
 Igår var jag, Sara, Madde och My i Stockholm på ett träningskonvent på Sportlife på Karlaplan.
Det är alltid kul att besöka nya gym och speciellt när det är så kul som det var igår.
Omid var initiativtagare och hans företag Mind over Matter. Vilken fantastisk instruktör han är!
Ren träningsglädje och energi i dess härligaste form!

Det var fyra hårda pass och först ut var en Jazz - till Ne-Yo's "Closer"!
Den 2a var en Boxningsklass då jag och Madde slogs mot varann. Jag sträckte min armbåge och mördade insida lår på styrkan på slutet men det var skönt att få slåss!
Den 3e klassen var en Yogaklass som Lollo höll i. Hon är också en grym instruktör som jag dansat för innan, nu körde hon en välbehövlig yoga. Kanske man borde börja yoga lite mer, bra för musklerna och bra för psyket. Mycket kärlek i hennes avslutning. Fint!

Fina Sara & Madde, representing ADIDAS :)

Det är inget snack om vad det är för skor som gäller i år - färgglada NIKEs allas fötter!

Sista klassen var Omid's ragga som var såååååå kul.
Man var död i kroppen men alla körde på ändå och det är en så grymt skön känsla att få vara med på sånt här. Önskar att jag kunde förmedla det till alla jag känner, endorfinerna sprudlar och energin tar aldrig slut hur trött man än är. Jag beundrar verkligen de här proffsiga instruktörerna, de ger allt och lite till!
Sara, Madde och My - tack för en grym dag med er!! 


Inga kommentarer: