onsdag 23 september 2009

Mitt i veckan då!


Det är härligt höstväder och i söndags var jag på en morgonpromenad runt Söder med dessa tre Söderbönor :) Det är så kul att Naja, Fia och Johanna bor så nära varann i Sthlm för då är det lätt att ses när jag kommer och hälsar på!
Vi tar alltid en runda och sen käkar vi frukost på nåt gott fik..i söndags blev det på Vurma!

Efter det låg jag och Fia i parken utanför henne och snackade en stund innan jag åkte hem... Härligt!


Idag var sista morgonen som vi hade tidningsutdelning på stationen.
18 Minuter kommer bara delas ut på måndagar nu och det är inte UNiT18 (min projektgrupp) som ska göra det. Skönt att slippa kliva upp 0530 och stå och frysa, men samtidigt har det varit jättekul! Folk har blivit gladare :)
Jag och Lisa köpte en macka på Forsa Bageri imorse och jag måste bara hylla deras service, underbar människa som stod bakom kassan. Sånt blir man glad av!

Inga kommentarer: