söndag 6 september 2009

Snurra på Flurran!

Gårdagen var inte så här suddig men jag tog inga fler bilder :)
Jag mötte upp Lottie, Frida, Malin, Jacob, Pega och Angelica och vi gick upp till Emma och Johan som hade inflyttningsfest. De bor i en jättefin 1,5a i Sala Backe och där rymdes det mycket folk. Fotboll i vardagsrummet och fest i köket. Mycket trevligt. Fredrik, som vi hade som föreläsare på vårt event i våras, var där och han inspirerar alltid och ger så bra pepp, säger många kloka saker. Nu ska han flytta till Berlin i 4 mån. "Mormor Emma" dök upp och då är ju ribban lagd, haha, Tack Emma för alla söta saker du sa till mig, de värmde verkligen. Vi drog till Flustret, där jag inte varit på evigheter och det var roligare än sist, Frida drog in oss i en svensexa med ett gäng Sthlmare, dom uppmuntrade minst sagt till att brudgummen skulle ha en tuff sista natt som ogift...tyckte nästan synd om honom som fick dansa styrdans och hälla skumpa på tjejer...lite överdrivet på slutet, men dom såg ut att ha kul och man kan ju hoppas att dom inte minns så mycket idag. Haha. Kan ju inte bli värre än i "The Hangover". Jag längtar tills jag får vara med på möhippor för mina vänner, vi snackade om det sist i Sthlm och bestämde en rolig grej som vi kanske kör på! =) Träffade på lite Sundsvallsfolk igår också, även Andreas och Peter, och i kön på väg ut blev jag haffad av Martin & co: som försökte övertala mig att stänga stället. Men det blev hem och sova för att vara piggelin idag, skönt! Ska försöka göra lite vettiga saker idag och kanske fixa tårta och fira Andreas som fyllde 26 igår och som fått nytt jobb som vi fortfarande inte riktigt har firat ordentligt. Tror han är väldigt lycklig för det :) Låg och kollade på L.A. INK förut.. jag blir sugen att tatuera mig men det kommer ju dröja innan jag har bestämt mig för var och hittat ett snyggt motiv. Tänker aldrig göra det bara för att göra det utan det ska vara snyggt och personligt. Och på L.A. Ink :)

Inga kommentarer: