tisdag 29 september 2009

Pigg och glad!


En träningsbild från förra lördagen när vi boxades på Sportlife!
Jag längtar efter att gå och träna, hade alldeles för mycket energi i kroppen igår när jag skulle sova trots att jag var trött efter kvällsjobb. Men det är ju inte så att Friskis har öppet kl.2330...


Nu ska jag följa mamma till tåget och sen blir det 2a dagen i rad med marknadsföring i skolan. Kul och bra eftersom jag jobbar halvtid med marknadsföring nu och det finns så många bra böcker att läsa i ämnet. Kan tipsa om en - "Snacka om bra marknadsföring" 


Ikväll blir det basket, hemmapremiär för Uppsala i Fyrishov. 
Nu är det höst på riktigt och jag tycker det är väldigt mysigt.

2 kommentarer:

Fia sa...

bra där slyna plugg plugg plugg!!! Jag har tagit upp alla saker ut kartongerna och jävlar vad jag ahde packat ner saker nu fick jag helt plötsligt inte plats i mitt lillaasiatkök.... Vi hööör!!!
HIT ME BABY ONE MORE TIME

Anonym sa...

Klart jag kommer ihåg Miss Sixty! Jag har använt den klänningen 2 gånger. Prima köp! Jävla bra sörrö!
För övrigt har jag glömt bort hur man shoppar kläder, lite skillnad från -06 med andra ord. Suck.
Frida