tisdag 29 september 2009

Tack mamma, för besöket!


Fina födelsedagsbarnet i lördags!
Kan inte fatta att lillebror fyllde 24.. det gjorde ju JAG nyss :) Tiden flyger verkligen fram, tur att jag tar vara på alla sånna här goda stunder...
Jag, mamma och Freddie åt pizza på Ciao Ciao på Söder, bästa pizzan i stan!!!
Sen gick jag och mamma många vändor på Götgatan, mamma shoppade lite och jag dreglade över för dyra klänningar på bl.a Miss Sixty. Frida, kommer du ihåg när vi shoppade varsin klänning där i USA 2006 när vi var klara med kursen? :)

Så himla skönt att se mamma äta en pizza :) och god var den!


Jag var ju inte helt piggelin kvällen innan loppet så jag låg i Naja's soffa och myste och åt delikatesser :) Sen råkade det vara en Tina Turner konsert på tv så jag och mamma såg den och hon är ju för GRYM den gumman, snacka om stålmormor!!!

På söndagkvällen när vi kom hem från Stockholm var jag helt slut så det enda jag orkade var att sitta i soffan med ett glas rött, lite godsaker och prata länge med mamma. Jätteskönt!

Igår när jag kom hem från skolan låg det små söta presenter från mamsen på köksbordet, TACK finaste du för all lyx :) Det har varit speciellt att ha dig här de här dagarna, kom snart tillbaka!
Det här året som har gått har satt sina spår i oss alla och jag känner att jag måste stanna upp ibland och verkligen få in i mitt huvud att jag inte behöver somna och vakna med oro längre. LÄTTNAD. Inte så konstigt att jag har en massa energi nu, jag är så tacksam för att jag har min familj och mina vänner. För ett år sen hade jag aldrig kunnat föreställa mig att tiden kunde stå stilla, men det har den verkligen gjort.
Nu skrattar jag återigen från hjärtat när jag skrattar och det är en underbar känsla!

Carpe Diem, helt enkelt!

Inga kommentarer: