söndag 13 september 2009

Söndagsunderhållning:

Victoria's Secret's Fashion show är alltid kul att kolla på, inte bara för att det är snygga underkläder och världens vackraste brudar... Det här är ett av mina favvonummer, Usher på scenen tillsammans med alla sexiga modeller: Och ett klipp från the good old days MTV gala, det här minns man ju med glädje och jag håller på Britney! Det var ju såhär man drömde om att få se ut och det var de här stegen man körde med (försökte iaf) i alla koreografier... Jag saknar 90-talets popmusik och sådana här shower.. Tur det finns youtube :) Den artist som överraskade mig mest när jag hörde henne live. Helt fantastisk röst i en så liten tjej. Här är hon kanske inte som snyggast, hon har ju bytt utseende en del :) En fin låt... trust the voice within....det ska man alltid göra! Ett live-klipp med Robbie Williams. Han borde ta och turnérna snart tycker jag, fick ju sälja min biljett sist eftersom jag bodde i USA då. Han är ju GRYM live och publiken är rätt maffig här:

Inga kommentarer: