lördag 12 september 2009

Grattis Tobbe!

Idag fyller Tobbe 26 år! KLICKA HÄR för där finns en massa vackra bilder som han fotat. DU är en fantastisk person och vän, hoppas vi ses mer framöver för vi har varit dåliga på det senaste året. Jag hoppas du snart hittar något som kan lyfta dig högre och ta dig med storm så långt du bara skulle kunna drömma om. Du förtjänar det bästa och jag vet att du kan nå vart i världen du vill och önskar och jag vet att du söker. Precis som mig. Go for it, friend! Stora kramar på födelsedagen från mig

1 kommentar:

tobbe sa...

Men duuu.. TACK!!
Har inte kopplat upp mig på nästan hela helgen, så jag hade missat det här fantastiska inlägget!

Du är en vän av högsta kalibern, och jag är jävligt glad att du finns!

Nu ska vi styra upp en höst av massa chris och tobbe-tid!

Kram