tisdag 8 september 2009

Morgonstund

Fia, tack för att du alltid lyssnar på mig!!
Godmorgon!! Kanske inte så peppande att börja dagen med att lyssna på ett radioprogram om sorg...Malin Sävstams "Sommar". Alla dagar är LIVET, det kan man alltid påminnas om. Jag har senaste veckorna haft en längtan tillbaka till USA som varit större än vanligt och som etsat sig fast i mitt huvud. Det är faktiskt påfrestande emellanåt att ha hjärtat på två ställlen. Låter löjligt att säga det men Frida och Gino förstår mig när ingen annan gör det. Och om några dagar är dom båda i L.A eftersom Gino också ska bo där i höst. HELT RÄTT!!! Jag är kvar här och hur bra jag än har det, kan jag inte låta bli att sakna mitt liv i Cali. Och det är inte vädret, Hollywood eller Starbucks jag framförallt saknar, utan mina dagar där. Hur det kändes att vakna upp varje morgon och känna: jag lever min dröm. Tur jag är bra på att "visionair:a" ;) Jag saknar att bo med Frida!!! Jag vill ha det bästa av två världar helt enkelt. Alltid. Och just för tillfället är det lite jobbigt för jag skulle vilja åka till USA en sväng och fylla på med den andra världen =) Hade en bra dag igår, träning och bra mat - ingen svininfluensa här inte! Ska man vaccinera sig eller inte tro? Nu blir det off to school....
THE BEST THINGS IN LIFE ARE'NT THINGS!

1 kommentar:

Anonym sa...

MEN KOOOOOOOOOOOM DA!!!!
FAN va du ar jobbig!!!!!!!!!
Frida